Thursday, February 11, 2010

Bila bosan...

Sebenarnya, I ada banyak sangat benda nak kena buat, tapi, kemalasan + kebosanan yg terlampau...so, satu kerja pun tak siap. Apa I buat? Surf internet main kuiz.. Seronok juga mengkaji diri sendiri. Tahu di mana kekuatan dan kelemahan diri.

**********************
What does your birthday say about you?
Result: Patient, Dependable & Practical

Patient - rasanya betul kot. I rasa I ni agak penyabar orangnya.

Dependable - entahlah, ramai orang tak berapa harap kat I. Mungkin ini suatu kekuatan I yg I tak perasan selama ini.

Practical - yer, betul rasanya.



You lead the way when it comes to reaping the rewards of hard work.

You’re a lover of everything that is fine and beautiful, you surround yourself with material gains. Touch is very important in everything from work to romance. Stable and conservative, you are among the... most reliable of people. While sometimes viewed as stubborn (stubborn ni memang I akui sangat2 laa...ketegag kata orang Kedah), you will plod along on a task until the very end, ensuring that everything is up to standard. You're highly creative and thoroughly enjoy making things with their own hands.



Favorable Colors: Pink - rasanya, just i try to deny it.

Key Body Part: Neck, Throat - dua ni memang masalah utama I.

Lucky Gem: Emerald - I tak pernah ada emerald, but I love diamonds.

Strengths: Dependable, patient, musical, practical. - tang bab musical tu tak pasti... tapi I suka dengar muzik.
Weaknesses: Stubborn, uncompromising, possessive. - stubborn and uncompromising tu hehehe..betul la tu.
Charismatic marks: Solid, big bones, tendency to gain weight. - tendency to gain weight tepat sekali aduhaiiii....
Likes: Gardening, cooking, working with hands, music, romance, high-quality clothing. Gardening tu salah sama sekali....
Dislikes: Sudden changes, complications, insecurity of any kind, synthetic fabrics. - Betul betul betul.
Best environment: A secluded home close to nature. - macam dia tau tau jer cita rasa I kan? Good food is also important. Beauty and comfort are a must.

5 comments:

MM said...

kalau sebut zamrud...
maknanya azila diahirkan dibulan may betul tak?
May Birthstone - Emerald
dan
saya punya Birthstone - Sapphire

Aina@Azila said...

MM> nope...tapi dekat dekat may lagi duahari nak masuk may hehehehe

MM said...

birthstone for april - Diamond.
diamond batu permata yg paling keras pada skala 10,
mmm...jangan kepala pun turut keras udah ler... hehehe

Aina@Azila said...

iyer ker, patut laa saya suka diamond. eh diamond memang keras, agaknya sebab tu laa kepala saya keras jugak. tapi skala berapa tak tau laa hihihii

Sapphire bulan berapa yek? Yg saya tahu Lady Diana suka sapphire, blue sapphire.

MM said...

Birthstone September - Sapphire
kekerasan pada skala 9.
agaknya ketegag saya juga pada tahap 9..hehehe
Blue Sapphire memang cantik, sejuk mata memandang.