Thursday, August 14, 2008

Kreativ Blogger

~Bismillahirrahmanirrahim~

Wow, I dapat award sekali lagi. Kali ini I dianugerahkan award "Kreatic Blogger" dari NasRiza's of Japan. Nash & Riza, boleh tolong cerita sikit kat mana 'Kreativ'nya blog akak ni? Nak jugak tahu....{*sudah, akak dah terover perasan dah ni :p} Thank you very much for the appreciation.


~~**~~**~~**~~


Here are the rules :
1) The winner may put the logo on her blog.
2) Put a link to the person you got the award from.
3) Nominate 5 blogs.
4) Put links to the blogs.
5) Leave a message for your nominees


~~**~~**~~**~~


So now, I need to nominate 5 blogs which I found creative. Tadaa...the award goes to


1. My Dubai Diary @ Aidid {for his creative entry}

2. 1001 Kisah Melayu Perantau.... @ Zal {for his creative entry}

3. A Princess Diary @ Ain {for her creative blog design. I love it very much}

4. Hjh Esah Tale Of Psychological Damage @ Makji Esah {I suka baca dia membebel....fun and funny}

5. Belladonna @ Bella {for her creative blg design, and I also I like her membebel}

6. Kompleks: Antara Kawan,Darjat..... @ Ayie {great entry..}


4 comments:

Anonymous said...

kreatif...cara mengomel dan bercerita....bersahaja dan santai...sng nak baca dan faham...anyway..keep blogging...

Encik Ayie Yang Garang said...

hahhahahahahha alalalalala kak! berhati hati bonga bonga matahari saya baca entry ini.

saya punya entry tak dak yang great la akak oi. merongot jer banyak. hak hak hak.

Aina@Azila said...

Nash,
Hrmm...thanks...i'll keep blogging.

Encik Azrin yg Garang,
You deserve it.....

عيديد said...

Kak Aina,
I tak nak share satu award dgn Zal. I nak sorang2 jer. Anyway, I no 1 dia no 2. hahaha

Thanks kak for your support. Lay out baru blog u cantik la.. I like. Nanti I link blog you yer. Lupa laa nak masukkan skali.

Simpan dalam sentuh atau Keep in touch yah!