Dengan ini, saya dengan rasminya mengistiharkan Vote for Noel ditutup.
Kepada semua yang telah mengundi itu di ucapkan berbanyak banyak terima kasih. Jasamu di kenang....
Ok, keputusan terakhir ketika Poll itu di delete menunjukkan.
Noel nak delete blog dia, apa pendapat anda?
* Jangan delete, biar la bersawang pun 44.8% (43voters)
* Delete jer laa 42.7% (41voters)
* Tak kisah 12.5% (12)
Total votes: 96
powered by blogpoll
Maaf, I tak tahu macam mana nak paste poll result tu kat blog, so I terpaksa la copy the text and paste it here.
Well, as I mentioned earlier in my previous entry, I have no right to stop someone from deleting his blog. I buat ini semua just to tell my beloved friend Noel that there are still a lot of people who want him to exist in this bloggers world.
And to all my blogger friends....I love u all so much. Kawan kawan yg tak pernah I jumpa, tapi sanggup berkongsi suka duka hidup I, memberi kata kata semangat tatkala I down. Kawan kawan yang sentiasa cheer up my life ...via blog and via YM. I love u all guys.... I love u very muchhhh.


4 comments:
Aina, bless u gal! Akhirnya berkat kesungguhan dan kesabaran u ols promote blog si Noel, akhirnya terbukti semua ndak dia stay on as blogger! So skang ni terpulanglah pada dia, ye dak?
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
Aiyyooo Noel, tak habis habis DQ noh?????? Mengalahkan Lea!!! **larikkk!!!
Aina, thanks for your effort to make the poll for noel nok.
At least now he knows that we love his writings and his blog dearly :)
It would be better if he just keep the blog bersawang, like Freddy & Lekiu (2 ekor jantan ni mmemang pemalas. diorang akan hapdate bila ada mood sajork). Hehehe
Post a Comment